- Wat zijn de openingstijden van Dispatch Woon?
Dispatch Woon is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.
- Met welk browserprogramma kan ik in Dispatch Woon werken?
Dispatch Woon werkt alleen in combinatie met Microsoft Internet Explorer versie 8.0 of hoger. Indien u een oudere versie van dit programma gebruikt dient u dit eerst te upgraden. Dat kan bijvoorbeeld via de internetsite www.windowsupdate.com. U kunt géén gebruik maken van Dispatch Woon via andere browserprogramma's zoals Firefox, Opera, Safari of Chrome.
- Kan ook mijn bedrijf toegang krijgen tot Dispatch Woon?
Dispatch Woon is bedoeld voor zakelijke relaties van alle verzekeringsmaatschppijen die hun schadestroom via Dispatch Woon behandelen. In het menu-item Intro kunt u lezen welke partijen hier allemaal onder vallen. Indien u van mening bent dat Dispatch Woon-toegang ook voor u van belang kan zijn, dan kunt u hiervoor een verzoek indienen bij uw contactpersoon.
- Kunnen meerdere medewerkers van mijn bedrijf tegelijk in Dispatch Woon werken?
Ja. Op verzoek zal het mogelijk zijn om per schadeherstelbedrijf meer dan één key te ontvangen, zodat meerdere gebruikers binnen uw bedrijf tegelijk in Dispatch Woon kunnen werken. Deze keys krijgen dan allemaal toegang tot alle dossiers van uw bedrijf. Uiteraard kan een dossier slechts door één gebruiker tegelijk worden bewerkt. Als een tweede medewerker bij u dus op hetzelfde moment een dossier wil openen waar zijn collega op dat moment in bezig is, zal het systeem dit aangeven. De tweede medewerker kan dan het dossier dan alleen raadplegen, maar er geen updates in uitvoeren.
- Moet ik betalen voor het gebruik van Dispatch Woon?
Nee. Dispatch Woon wordt betaald door de deelnemende opdrachtgevers. U kunt via de schademanager van een van de deelnemende verzekeraars een verzoek indienen om toegang tot Dispatch Woon te krijgen. U betaalt geen toetredings- of deelnamekosten. Wel dient u zelf voor internettoegang te zorgen.
- Hoe kan het dat ik regelmatig de melding "Deze sessie is verlopen" krijg?
Zodra u bent ingelogd in Dispatch Woon mag u geen gebruik meer maken van de "Terug"- of "Back"-button van uw browser. Elke pagina die u verlaat is onmiddellijk verlopen. Dit heeft te maken met het achterliggende beveiligingsconcept. Indien u een eerder bezochte pagina opnieuw wilt inzien, dient u deze pagina altijd via het Dispatch Woon menu opnieuw op te roepen. Waar u ook moet moet letten is dat u slechts 1x hoeft te klikken op links en knoppen (dus niet dubbelklikken!).Sessies met de centrale Dispatch Woon servers verlopen ook direct wanneer twee personen tegelijk met dezelfde key in het systeem inloggen. Wilt u met meerdere personen tegelijk in Dispatch Woon kunnen werken, dan heeft u daarvoor extra keys nodig. Extra keys kunt u aanvragen door een mailtje te sturen naar .
- Hoe lang kan ik in Dispatch Woon afgewikkelde dossiers nog raadplegen?
Permanent.